AVISU PO SU CURSU DE LÌNGUA SARDA 2014 - AVVISO CORSO DI LINGUA SARDA 2014

Su cursu at a inghitzai martis su 16 de cabudanni 2014 e s'at a fai dònnia martis de is cuatru a is seti de a merì(16.00-19.00) in sa Domu de is ajajus – Casa dei Nonni

S’Ufìtziu de sa Lìngua Sarda de su Comunu de Serrenti fait sciri ca, in cunforma a sa Lei 482/99 de su Stadu Italianu "Normas in matèria de amparu de is minorias linguìsticas stòricas" (Norme in materia di tutela delle minoranze linguistiche storiche) s’at a fai in su Comunu de Serrenti unu cursu de Sardu (su de III livellu), po is dipendentis, is amministradoris e po is citadinus chi bolint partetzipai, cussus de foras puru.

SU CURSU S’AT A FAI DÒNNIA MARTIS DE IS CUATRU A IS SETI DE A MERÌ (16.00-19.00) IN SA DOMU DE IS AJAJUS – CASA DEI NONNI- IN SU VIALI MARCONI n. 50

SU CURSU AT A INGHITZAI MARTIS SU 16 DE CABUDANNI 2014

L’Ufficio Lingua Sarda del Comune di Serrenti informa che, ai sensi della legge nazionale n. 482/99 "Norme in materia di tutela delle minoranze linguistiche storiche ", si svolgerà nel Comune di Serrenti un corso di Lingua Sarda (III livello), rivolto ai dipendenti, agli amministratori e aperto alla popolazione che voglia partecipare, anche non residente.

IL CORSO SI SVOLGERÀ OGNI MARTEDI, DALLE ORE 16.00 ALLE 19.00 PRESSO LA CASA DEI NONNI IN VIALE MARCONI n. 50.

IL CORSO INIZIERÀ MARTEDÌ 16 SETTEMBRE 2014.

AVISU (AVVISO)

Mòdulu (MODULO)