AVISU PO SU CURSU DE LÌNGUA SARDA, su cursu at a inghitzai su 16 de Cabudanni 2014 - AVVISO CORSO DI LINGUA SARDA, il corso inizierà il 16 Settembre 2014

AVISU PO SU CURSU DE LÌNGUA SARDA

S’Ufìtziu de sa Lìngua Sarda de su Comunu de Serrenti fait sciri ca, in cunforma a sa Lei 482./99 de su Stadu Italianu “Normas in matèria de amparu de is minorias linguìsticas stòricas” (Norme in materia di tutela delle minoranze linguistiche storiche) s’at a fai in su Comunu de Serrenti unu cursu de Sardu (su de tres livellu), po is dipendentis, is amministradoris e po is citadinus chi bolint partetzipai, cussus de foras puru. SU CURSU AT A ESSI SU MARTIS DE IS CUATRU A IS SETI DE A MERÌ (16.00-19.00) IN DOMU CORDA - BIA FARA.

SU CURSU AT A INGHITZAI SU 16 DE CABUDANNI 2014.

Su cursu non si pagat.

Is mòdulus po s’iscriri ddus agatais a nche s’Ufìtziu de sa Lìngua Sarda, in su Centru Polivalenti de Bia Fara (chi aberrit su lunis de is tres a is seti e sa cenàbura de is noi oras a sa una) e in s’Ufìtziu URP de su Comunu e puru in su giassu internet de su Comunu e de sa Provìntzia (www.provincia.mediocampidano.it). Sa domanda cumpilada dda podeis mandai a s’indiritzu mail: monica.lampis@tiscali.it o portai a manu me is ufìtzius subra-inditaus.

AVVISO CORSO DI LINGUA SARDA

L’Ufficio Lingua Sarda del Comune di Serrenti informa che, ai sensi della legge nazionale n. 482/99 “Norme in materia di tutela delle minoranze linguistiche storiche ", si svolgerà nel Comune di Serrenti un corso di Lingua Sarda (III livello), rivolto ai dipendenti, agli amministratori e aperto alla popolazione che voglia partecipare, anche non residente.

Il corso si svolgerà il martedi, dalle ore 16.00 alle 19.00 presso Casa Corda in  via Fara s.n.

IL CORSO INIZIERÀ IL 16 SETTEMBRE 2014.

Il corso è gratuito.

I moduli di iscrizione si trovano presso l’Ufficio Lingua Sarda ubicato nel Centro Polivalente in Via Fara con apertura il lunedì dalle 15.00 alle 19.00 e il venerdì dalle 09.00 alle 13.00 oppure presso l’Ufficio URP del Comune di Serrenti o dal sito del Comune e della Provincia (www.provincia.mediocampidano.it). La domanda compilata può essere inviata all’indirizzo mail: monica.lampis@tiscali.it o consegnata a mano nei suddetti uffici.

MODULO ISCRIZIONE

MODULU DE DOMANDA